En iyi proxy siteleri – 2011

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

15 Cevaplar

  1. admin dedi ki:

    Yasaklanan sitelere bağlanmak veya internette iz bırakmadan gezmek isteyenlerin tercih edecekleri bir listedir başka bir yerde bulamazsınız en güncel listedir. 🙂

  2. admin dedi ki:

    Bu yazı dikkat çekecek kadar ziyaretci alıyor ilginç…
    Youtube yasağıda kalktı ama sanırım hala bağlanılamayan siteler mevcut…

  3. admin yardımcısı dedi ki:

    ya admin ben bi lisede çalışıyorum facebook a girecem ama meb tarafından kapanıyor nasıl yardımcı olabirsin bana ?

  4. admin dedi ki:

    Bu listedeki 1. sıradaki siteye girip orada ilgli adres boşluğuna facebook yazarak kullanabilirsin.
    Ancak bunu kullanabilmen için 1. sıradaki sitenin senin tarafından bağlanıyor olman lazım, yani onunda yasaklı olmaması…

    Ayrıca bu listede tüm siteleri bu amaçla kullanabilirsin… Tabii bağlantı yaptığınız router bu proxy leri kapatmamış ise…

    Size en iyi çözüm sanırım 6. sıradaki
    freeproxybrowser.com

    yardımcı olacak…

  5. admin dedi ki:

    Web tabanlı proxy lerde DNS değiştirmediğiniz için yukarıda yazdığım proxy siteleri çok kullanışlıdır.

    Kapatılmış sitelere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

  6. pelin dedi ki:

    ya admin bende okuldan bağlanıyorm face giremiyorum burdaki sitelerede giremiyorum yardımcı olurmusun ?

  7. admin dedi ki:

    Yukarıdaki web adreslerinden direkt girebilirsin bu siteler eğer sizin tarafta kapalı değilse rahatlıkla istediğiniz yere bağlanmanız gerekli.

  8. pelin dedi ki:

    Bu siteye erişim, sakıncalı içeriğinden dolayı, Milli Eğitim Bakanlığı isteğiyle, Türk Telekom A.Ş. tarafından engellenmiştir yazıyo :(( ne yapmam lazım face girmem için başka bildiğinz bi yöntem falan varsa yardımcı olursanız cok sevinirim…

  9. pelin dedi ki:

    hiç biri açılmıyor meb tarafndan engelli hepsi..:( 🙁 🙁 🙁

  10. kadir dedi ki:

    usta bende internet cafeciyim eskiden tunneleri kullanıyorduk onalrıda engellediler cafeplus filter kullanmak zorundayız ne yapıcaz bilemedimkadir

  11. Hasan TANRIVER dedi ki:

    Meb nette gezmeyi yasak hale getirmiş,face,video vs çok şey yasak,eğer çözüm bulan varsa seviniriz……

  12. levent dedi ki:

    bunlardan hangisi java destekliyor çunku hangisinden girsem video açılmıyor

  13. ümit dedi ki:

    ben lisede çalışıyorum ögretmenler odasındaki bilgisayarlar dan face-youtube vb sitelee giremiyorum direk Bu siteye erişim, sakıncalı içeriğinden dolayı, Milli Eğitim Bakanlığı isteğiyle, Türk Telekom A.Ş. tarafından engellenmiştir.
    diyo enleli nasl ortadan kaldırabilirim

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: